6 Ekim 2012 Cumartesi

Yeniden

Yazamadığım için üzgünüm dersler falan derken bilgisayara girmeyi unutuyorum ama her üyeden bir sözle başlayalım yeni yayınlara!

Zayn: 'Yakışıklı olmak için mavi gözlü veya sarı saçlı olmak lazım değil. Ben bunun kanıtıyım.''

Liam: "Aşk tamamen iletişimle ilgili, bu yüzden sevgilimle el ele dolaşır ve ona çiçek alırım.''

Niall: ''Sevdiğim insanlar için kavga ederim,bir penguen yavrusu kadar korksam bile."

Harry: "Küçükken çok çekingendim. Sevdiğim kıza hiç konuşamadım. O bana pasif biriyle olmam dediğinden beri kendimi değiştirdim.''

Louis "Eğer Twitter'da beni takip ediyorsan açık sözlü olduğumu bileceksin. Aklını kullanarak konuşman önemli bence. Geçenlerde bir olay yaşadım, biliyorsun; bazıları Eleanor ve anneme korkunç davranıyordu ve bu tür insanlardan kurtulmanın mümkün olduğunu sanmıyorum. Bunlar yatağa yattığımda endişelendiğim şeyler değil, ama böyle davranmadan önce ilk olarak kendinizi yerime koyun."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder