9 Eylül 2012 Pazar

Liam Payne Sözleri

Liam: Diğerlerinin kendi fanlarıyla ilgili ne söylediğinin bir önemi yok. Benim için sizler dünyanın en iyi fanlarısınız!

Liam Payne: Hayat bazen beni gerçektende öldürüyor. Nefes almak istemiyorum. Ama sonra videolarımızı acıyorum hayranlarımı görüyorum ve 'ben bu kızları bırakamam bana ihtiyacları var' diyerek gülebiliyorum.

Liam : ''Hayranlarımıza çok şey borçluyuz. Onlar sayesinde buradayız.''

Liam: Kızlar ağlamasın onlara ağlamak hiç yakışmıyor hep gülsünler onları ağlarken görmeye dayanamıyorum.

Liam : Çikolatayı seviyorum.Çünkü tadı çikolata gibi. 

Liam: Her zaman bir erkek kardeşim olsun istemişimdir, ve şimdi dört tanesine sahibim. 

Liam : Bir şey söyleyeceğim. Bu ödülü aldık ve 2 saniye sonra kırdık. Sanırım bu iyi bir başlangıç. 

Liam: Evimde bir raf üzerinde grubumuzun bebekleri var. Onlara bakmak ve onların biz olduğunu düşünmek oldukça garip hissettiriyor.

Liam sözleri de bu kadar dı ufak bir aradan sonra Louis gelecek...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder