9 Eylül 2012 Pazar

Harry Styles Sözleri

Harry: Doğal olun bebeğim. Yüzünüze renkli kalemle tecavüz etmiş gibi görünmeyin.

Harry: Birisini korumayı çok istiyorum ama aynı zaman da kendine bakabilen kızlardan hoşlanıyorum.

Harry: Eğer bir kız arkadaşım olsaydı, onu ailem ile tanıştırıp hep beraber vakit geçirmek güzel olurdu.

Harry: Gülümsemek herkese yakışır ama kızlar gülümsediği zaman çok çekici oluyorlar.

Harry: Yaş farkı gerçekten önemli değil, yeter ki o kız beni kendisine aşık edebilsin.

Harry: Bir kıza ''Şişman'' demeniz yalnızca birkaç saniye sürer.Ama o kız hiç birşey yemeyip ömür boyu aç kalmayı deneyebilir. Bu yüzden bunu demeden önce düşünün.

Harry: Güven gittiğinde, ilişki biter.

Harry: Ben prens gibi bir sevgili olabilirim. Bunu çok istiyorum ayrıca romantiğimdir de.

Eklemek istediğiniz söz varsa yorum atabilirsiniz. Liam'dan bir şeyler burada olacak şimdi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder