9 Eylül 2012 Pazar

Zayn Malik Sözleri

"Kızlar melektir , umutları da kanatları. Onların umutlarını kırdığınız zaman bir daha asla uçamazlar." -Zayn Malik

"Bir erkeğin en büyük hatası; bir kıza bağırmaktır." -Zayn Malik

Zayn: Hayatı bazen sessizlik alır, çünkü yapacağınız hiçbir şey kalmaz.

Zayn: İnsanları mutlu etmek benim asıl işim, ve ben bu işi seviyorum.

Zayn: Mutlu olduğunuzda başkasını da mutlu etmelisiniz, çünkü mutluluk en güzel duygudur.

Zayn: Mutsuz olduğun zaman yanında olan, senin gerçek arkadaşındır.

''Hayat zordur, yaşamayı dene.'' -Zayn Malik

"İnsanların Müslümanları terörist diye düşünmelerinden nefret ediyorum. İslam gelmiş geçmiş en iyi dindir ve Müslüman olmamla gurur duyuyorum."-Zayn Malik

Şimdilik Zayn'den bu kadar :) Biraz'dan Harry gelecek...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder